Sa─čl─▒kl─▒ kalman─▒n kolay yollar─▒n─▒ m─▒ ar─▒yorsunuz? Yemekleri haz─▒rlama bi├žiminizde yapaca─č─▒n─▒z basit de─či┼čiklikler sa─čl─▒─č─▒n─▒z ├╝zerinde etkili olabilir. ─░ster bir ki┼či, ister iki ki┼či veya t├╝m bir aile i├žin yemek yap─▒yor olun, Amerikan Kanser Derne─či yard─▒mc─▒n─▒z olabilir. Sa─čl─▒kl─▒ g─▒da se├žimleri yapmak i├žin basit beslenme k─▒lavuzlar─▒m─▒z─▒ uygulayarak, yaln─▒zca kanser riskinizi azaltmakla kalmaz, ayn─▒ zamanda kalp hastal─▒─č─▒, y├╝ksek tansiyon, obezite ve diyabet riskinizi de azaltabilirsiniz.

─░yi beslenmek i├žin vaktiniz yok mu? Sa─čl─▒kl─▒ yemekler ve at─▒┼čt─▒rmal─▒klar planlamak ├žok vaktinizi almak zorunda de─čildir. ─░lk ad─▒m, daha sa─čl─▒kl─▒ beslenme konusunda kendinize s├Âz vermektir. Neden bug├╝n ba┼člam─▒yorsunuz? Bu d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n├╝zden daha kolay ve ba┼člaman─▒za yard─▒mc─▒ olmak i├žin g├╝n├╝m├╝z├╝n h─▒zl─▒ tempolu d├╝nyas─▒nda sa─čl─▒kl─▒ beslenmeniz i├žin birka├ž ipucu derledik.

Sa─čl─▒kl─▒ olmaya giden yol d├╝zg├╝n beslenmekten ge├žer.

Sebze, meyve ve tam tah─▒l gibi ├že┼čitli sa─čl─▒kl─▒ g─▒dalar t├╝ketmek ba┼člang─▒├ž noktan─▒z olacakt─▒r. Ne kadar ┼čeker, ya─č ve kalori t├╝ketti─činizi takip etmek de faydal─▒d─▒r. ─░┼čte bu kadar basit. Amerikan Kanser Derne─či bu nedenle kendiniz ve aileniz i├žin iyi yemek se├žimleri yapman─▒za yard─▒mc─▒ olacak k─▒lavuzlar haz─▒rlam─▒┼čt─▒r.